فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با تاکید بر اینکه ما نباید از منافع کشور در توسعه "میدان گازی آرش" کوتاه بیاییم، گفت: توسعه میدان آرش از نان شب ما واجب تر است چون این میدان مشترک است.

سردار عبدالرضا عابد

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار عبدالرضا عابد روز سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: توسعۀ میدان گازی آرش از نان شب ما واجب‌تر است چون این میدان مشترک است و ما نباید از منافع کشور کوتاه بیاییم. باید در این حوزه فعالانه و مطالبه‌گر عمل کنیم.

وی افزود: منتظر مجوز دولت برای استقرار تجهیزات حفاری هستیم و دکل‌ هم برای این‌ کار داریم، در این میدان کویتی‌ها به کمک آرامکو در قالب شرکت خلیج‌ کار را شروع کرده و اسناد نشان می‌دهد که کشور همسایه در این میدان فعال است.

کد خبر 880301
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • مهدی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    5 0
    ایران خیلی زودتر می بایست تجهیزات حفاری مربوطه را در میدان آرش مستقر و شروع به فعالیت می کرد آنوقت کویت چنین غلطی را نمی کرد . همین کویت بود که در زمان جنگ تحمیلی حامی شماره یک صدام بودند و صدام بعد از جنگ عراق علیه ایران پاسخ کویت را بنحو احسنت داد . حالا کار به جایی رسیده که دارن پاشون را از گلیم خود دراز می کنند.
  • ارجعلی فیضی منجیلابادی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    4 0
    انصافا از نان شب واجب‌تر است . دو تا کشور چند ساله نفت استخراج می‌کنند ما فقط تماشا گر شدیم . سپاه شروع کنه امید به خدا کار انجام شده تلقی میشه
  • رضا IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
    3 0
    آفرین و مرحبا. ما از سپاه مقتدر دقیقا همین انتظار را داریم که برای هر ذره از منافع کشورمان همانطور قاطع و برنده باشد. حالا هر کشوری می‌خواهد باشد. هر کشوری!!!!!!